Zapraszamy Państwa do lektury artykułów, w których pojawiają się informacje nt. naszych usług, strategii i planów rozwojowych firmy Speedmail oraz rynku usług pocztowych dla biznesu.

 


29.04.2015 | Kolejka chętnych po zarobek na e-zakupach
Do gry o paczki (tzw.rynek KEP) zamierza się również włączyć Speedmail, prywatny operator pocztowy. – Segment kurierski jest niezwykle perspektywiczny i jeszcze długo będzie się rozwijał. Kilkunastoprocentowe zwyżki w paczkach przyciągają kolejne firmy. W efekcie konkurencja rośnie z korzyścią dla konsumentów – mówi nam Janusz Konopka, prezes Speedmaila.

24.02.2015 | Ulotka w skrzynce skuteczniejsza niż maile i SMSy
W 2013 roku ulotki, gazetki czy katalogi docierały do ponad 20 mln Polaków. Dla porównania reklamowe SMS-y do niespełna 14 mln Polaków – wynika z badań Millward Brown i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W tej sytuacji wiele firm nadal uznaje listy reklamowe za najskuteczniejszy sposób bezpośredniego dotarcia do odbiorcy. Warunkiem sukcesu jest odpowiedni dobór bazy odbiorców.

30.01.2015 | Innowacje w zasięgu ręki
Branża pocztowa w Polsce jest w okresie nadrabiania zaległości wynikających z późnego uwolnienia rynku. Dotyczy to w praktyce wszystkich aspektów świadczenia usług pocztowych związanych z obsługą przesyłek pocztowych.

21.11.2014 | Rynek pocztowy po rewolucji w 2013 r.
Częściowe uwolnienie z początkiem 2013 r. rynku przesyłek listowych przełamało wieloletni monopol państwowego operatora. Dzięki temu klienci biznesowi otrzymali nie tylko lepsze cenowo oferty, lecz także nowe usługi, których nie było dotąd na rynku.

13.11.2014 | Speedmail rozbudowuje zasięg w aglomeracjach
Prywatny operator pocztowy Speedmail może obecnie dostarczać korespondencję masową w około 80% miast liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Teraz rozbudowuje swój zasięg w miejscowościach położonych w sąsiedztwie dużych aglomeracji.